Rozmowa o pracę w spocie odświeżonej Pepsi Max (wideo)
W telewizji startuje kampania reklamująca odświeżony wizerunekPepsi Max. Akcja podkreśla dobry smak tego napoju i związane z nimpozytywne emocje.
Reklamowany w telewizji wizerunek Pepsi Max opiera się naodświeżonym logo, w którym powiększono słowo "Max" i napis "bezcukru". Spot wykorzystywany w akcji pod hasłem "Na Maxa" pokazujegrupę przyjaciół uczestniczących w nietypowej rozmowiekwalifikacyjnej w sprawie pracy. - Utrzymana w żartobliwym toniereklama, tak jak cała komunikacja ATL, mają podkreślać, że PepsiMax jest najbardziej smaczną i cool marką w swoim segmencie -argumentuje Bartłomiej Szmaj, marketing manager napojów gazowanychw Pepsi Cola. - Bezcukrowość produktu komunikujemy natomiastwyłącznie, ale za to w bardzo wyraźny sposób, na opakowaniach -dodaje.
Akcja reklamowa od 16 lutego prowadzona jest w TVN, Polsacie,TV4, TVN7, MTV i Vivie. Koncepcją kreatywną kampanii, którązaplanowano na kilka tygodni, i produkcją spotu zajęła się agencjaBBDO, natomiast kontakty z mediami prowadzi agencjaFeedback/Hill&Knowlton.
Dołącz do dyskusji: Rozmowa o pracę w spocie odświeżonej Pepsi Max (wideo)