SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Rusz 4 litery” w kampanii 4Move (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa napoju izotonicznego 4Move (FoodCare). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Rusz 4 litery”, przygotowały firmy Henyo Behrendt, Papaya Films i Mindshare.

Telewizyjna kampania 4Move zachęca do aktywności na różnych płaszczyznach życia. W reklamach napój ten towarzyszy nie tylko podczas uprawiania sportów, ale także w czasie spotkań ze znajomymi, wypadów do parku czy zabaw na plaży. Taki przekaz ma podkreślać, że 4Move jest skierowany nie tylko do profesjonalistów uprawiających sport wyczynowo, ale do wszystkich osób ceniących ruch i zabawę. To pierwsza telewizyjna kampania reklamowa napoju.

W ramach akcji 15-sekundowe spoty są wyświetlane w kanałach takich jak TVN, Polsat, TVN Turbo, MTV, VIVA, Eska TV, VH1, 4fun, Comedy Central, Discovery i AXN. Kreację kampanii przygotowała agencja Henyo Behrendt, produkcją spotu zajął  się dom produkcyjny Papaya Films, a za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.

  • Więcej informacji:
  • 4Move

Dołącz do dyskusji: „Rusz 4 litery” w kampanii 4Move (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl