Rusza antyalkoholowa kampania "Wyhamuj w porę!" (wideo)
W najważniejszych mediach rozpoczyna się antyalkoholowa kampania społeczna "Wyhamuj w porę!". Akcja zwraca uwagę na negatywne społecznie konsekwencje nadużywania alkoholu.
Ruszająca właśnie antyalkoholowa kampania społeczna "Wyhamuj w porę!" wykorzystuje mocne kreacje podkreślające negatywne społecznie konsekwencje nadużywania alkoholu. Poszczególne warianty opierają się na motywie pijackich ekscesów pokazywanych z perspektywy kieliszka, czemu towarzyszą slogany "Sprawdź, czy Twoje picie jest bezpieczne" oraz " Gdy leje się alkohol& olewasz swoich bliskich!" / &lejesz kogo popadnie!" / &Twoje dziecko zalewa się łzami!" / & olewasz przepisy!".
Kampanię pod patronatem Senatu RP oraz polskiego biura WHO realizuje Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, która jednocześnie we współpracy z 1 400 samorządami prowadzi lokalne spotkania i szkolenia w tym zakresie. Działania są skierowane zarówno do dorosłych, jak i młodzieży.
Akcja w mediach obejmuje telewizję (ogólnopolskie i regionalne stacje TVP, kanały tematyczne Polsatu), sieć Multikino w 15 miastach, radio (m.in. przez RMF, RMF Maxxx i Roxy FM), prasę (m.in. Polityka, Wprost, Forum, Przyjaciółka, Claudia, Naj, Vita), internet (Onet i Nasza-Klasa oraz specjalny serwis www.wyhamujwpore.pl), warszawskie metro oraz outdoor (billboardy, citylighty w sieci AMS). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca roku - przygotowała w formule "pro publico bono" agencja reklamowa Silberball.
Dołącz do dyskusji: Rusza antyalkoholowa kampania "Wyhamuj w porę!" (wideo)