Rusza Instream Media – sieć e-reklamy wideo na zagranicznych stronach
Działalność rozpoczęła internetowa sieć reklamowa Instream Media oferująca formaty wideo. Sieć – uruchomiona przez Tomasza Teodorczyka i Jacka Wysockiego – obejmuje zagraniczne strony, takie jak m.in. nytimes.com, washingtonpost.com i nba.com.
Instream Media oferuje reklamy wideo na ponad 200 zagranicznych stronach, których łączny zasięg miesięczny wśród polskich internautów wynosi ok. 2,5 mln real users i ok. 4,3 unique users. Wśród tych witryn znajdują się m.in. nytimes.com, washingtonpost.com, bloomberg.com, wsj.com, glam.com, nba.com, nhl.com i espn.com. Sieć oferuje przede wszystkim reklamy w formacie preroll.
Przedstawiciele Instream Media podkreślają, że polscy użytkownicy zagranicznych stron z oferty tej sieci to w znacznej mierze osoby dobrze sytuowane, z ponadprzeciętnymi dochodami i bardzo wysoką zdolnością zakupową, ceniące jakość i prestiż. Jednocześnie firma prowadzi już rozmowy o współpracy z kilkoma polskimi serwisami.
Instream Media założyli Tomasz Teodorczyk i Jacek Wysocki. Teodorczyk jest związany z rynkiem reklamy internetowej od 2006 roku – początkowo jako account manager w ARBOinteractive Polska, a później na tym samym stanowisku w Honki Multimedia. Od ponad 3 lat jako sales director CEE odpowiadał za wdrażanie rozwiązań targetowania behawioralnego nugg.ad na w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Natomiast Wysocki rozpoczynał karierę w Ernst&Young, aby ostatnio pełnił funkcję new business directora nugg.ad na rynkach CEE. Od 2008 dodatkowo był business consultantem funduszu venture capital BMP AG.
– Jako jedyni w Polsce umożliwiamy emisję kampanii na najbardziej renomowanych witrynach świata. Zważywszy, że dziś konsumpcja mediów online bardzo dynamicznie się zmienia, wychodzimy z propozycją kilkumilionowego zasięgu wśród polskich użytkowników, którzy coraz częściej poszukują informacji u źródła, na serwisach ogólnoświatowych – przekonuje Tomasz Teodorczyk, który w Instream Media pełni funkcję managing directora. „Ponadto po raz pierwszy w Polsce proponujemy tak znaczący zasięg treści video, co umożliwia realizację kampanii zasięgowych i pełne wykorzystanie atutów reklamy video w internecie – dodaje.
Warszawskim biurem Instream Media kieruje Marcin Hołyst, zajmując stanowisko senior account managera. – Oferujemy zarówno produkty zasięgowe, jak i predefiniowane pakiety, dostosowane do oczekiwań reklamowych firm z praktycznie wszystkich liczących się branż. Nasz zespół chętnie przygotuje też indywidualne oferty, zaspokajające potrzeby najbardziej wymagających klientów – opisuje Hołyst. –Jesteśmy gotowi na współpracę zarówno z domami mediowymi, agencjami reklamowymi jak i klientami bezpośrednimi – dodaje.
Dołącz do dyskusji: Rusza Instream Media – sieć e-reklamy wideo na zagranicznych stronach