SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ruszył festiwal Cannes Lions

Liczba zgłoszeń do tegorocznych festiwalu wzrosła o 18%. Wczoraj Polacy otrzymali pięć nominacji.

Rozpoczął się 52. festiwal reklamowy  Cannes Lions. Jak wynika z danych organizatorów  zanotowano rekordową liczbę zgłoszeń: 22 101 prac z 81 krajów, czyli  o 18 proc. więcej niż przed rokiem.

Podobnie jak przed rokiem najliczniej obsadzonymi kategoriami są: prasa (6699), film (4995) i reklama zewnętrzna (4667). O Cyber Lions ubiega się 1897 prac, o Lions Direct - 1614 prac, o Lions Media - 1076, a do nowych kategorii - radio i zintegrowane kampanie (Tytanowy Lew) - zgłoszono odpowiednio 1020 i 133 prace - podaje Press.

Polskie agencje nadesłały 89 prac: 24 filmowe, 20 prasowych, 17 w kategorii outdoor, 9 internetowych, 11 w kategorii media, 6 w kategorii reklama bezpośrednia i 2 kampanie.

W poniedziałek zostały ogłoszone pierwsze listy finalistów w konkurencjach: marketingu bezpośredniego, reklamy prasowej i zewnętrznej oraz Media Lions. Polakom udało się uzyskać pięć nominacji - podał Press.

  Do finału w kategorii media nominowano cztery zgłoszenia domu mediowego OMD - wszystkie z wprowadzającej kampanii marki telefonii cyfrowej Heyah, a za marketing bezpośredni - jedno agencji OgilvyOne ("Money, money, money" dla SAP Polska).

Dołącz do dyskusji: Ruszył festiwal Cannes Lions

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl