Ruszyła kampania usług Private Banking&Wealth Management
Ruszyła kampania reklamowa BRE Banku skierowana do najbardziejzamożnych Polaków. Kampania ma charakter wizerunkowy.
Najważniejszym celem kampanii jest wzrost świadomości markiPrivate Banking & Wealth Management wśród potencjalnychodbiorców, czyli najbardziej zamożnych ludzi oraz poinformowanierynku o modelu biznesowym Private Banking & Wealth Management.Przekaz kampanii, w warstwie wizualnej oparty jest o emocjezwiązane z luksusem i zamożnością.
Główne hasło kampanii brzmi: "Pomnażamy Twój majątek. To, co znim zrobisz zależy wyłącznie od Ciebie." Kreacje reklamowe pokazująelitarne dyscypliny sportowe, uprawiane w zaskakujących iniecodziennych miejscach, które wydawałoby się, że zupełnie się dotego nie pasują.
Do celów reklamowych przygotowano dwie kreacje. Pierwszapokazuje egzotyczną wyspę - w domyśle prywatną, z zielonym kortem idwojgiem ludzi grających w tenisa. Druga przedstawia drużynę polo,która gra na boisku przygotowanym na zabytkowym moście.
Głównym medium kampanii jest prasa, dopasowana dolifestyle'owego charakteru kreacji. Reklamy BRE Banku ukażą sięzarówno w opiniotwórczych tygodnikach, czyli w Polityce, Forum,Wprost, Newsweeku, Piątej Alei (luksusowym dodatku doRzeczpospolitej), magazynach biznesowych, w takich tytułach jak:Manager Magazin, Harvard Business Review, Forbes oraz pismach dlakobiet: Twoim Stylu, Pani, Essence, Fashion Magazine. Dodatkowobędziemy wykorzystywać luksusowe magazyny specjalistyczne,poświecone tematyce: motoryzacyjnej: Mercedes Magazin, AudiMagazyn, podróżniczej: National Geographic, National GeographicTraveller, Voyage, sportowej - Golf&Life oraz wnętrzarskiej,Rezydencje, Willa.
Wzmocnieniu wizerunkowej kampanii prasowej służy reklama wInternecie, która dodatkowo zachęca użytkowników do odwiedzeniastrony www.brebank.pl/pb.
Kreacje przygotowane do kampanii internetowej są spójne zreklamami prasowymi. Autorzy wykorzystali motyw wyspy z kortemtenisowym.
Kampania będzie emitowana na witrynach oferujących treści,produkty i usługi dla ludzi o ponadprzeciętnych dochodach, takichjak:. forbes.pl, pb.pl, manager.money.pl, artbiznes.pl, golf24.pl,spahotele.pl.
W Internetowym mediaplanie dominują formy stałej obecności nawitrynach głównie dużoformatowe nośniki typu box reklamowy itoplayer, stosunkowo niewielki procent stanowią emisje odsłonowe(tylko w formie toplayer z billboardem). Dodatkowo, na stronach ostosunkowo dużym zasięgu, takich jak: pb.pl, manager.money.pl,binzespolska.pl zostaną wyemitowane artykuły sponsorowane.
Kreacje przygotowała agencja reklamowa JWT, natomiast mediazaplanował dom mediowy Vizeum. Kampania zakończy się 13grudnia.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania usług Private Banking&Wealth Management