SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ruszyła promocja konsumencka margaryny Delma Extra

Unilever Polska rozpoczął promocję konsumencką margaryny Delma Extra. Za opracowanie koncepcji i realizacje promocji odpowiada agencja IQ Marketing.

Promocja oparta jest na mechanice loterii i konkursu. Może wziąć w niej udział każdy, kto zakupi dwa opakowania promocyjne Delmy Extra, a następnie wyśle SMS-a z unikalnymi kodami numerycznymi znajdującymi się na opakowaniu.

Na zwycięzców loterii czekają 3 główne nagrody pieniężne w wysokości 25000 zł. Dodatkowo każdego dnia promocji będzie losowana kwota pieniężna w wysokości 1000 zł. W konkursie do wygrania jest 4300 eleganckich zestawów "solniczka z pieprzniczką" (100 zestawów dziennie). Wystarczy wysłać smsa najbliżej pełnej godziny.

delma

W ramach komunikacji promocji IQ Marketing przygotowała kreację reklam prasowych i materiałów POS. Za stronę www i obsługę platformy sms odpowiada AtomClick, dział interaktywny agencji IQ Marketing. Spot telewizyjny przygotowała agencja Lowe GGK.

Akcja promocyjna trwa do 26 października 2009 roku.

Dołącz do dyskusji: Ruszyła promocja konsumencka margaryny Delma Extra

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Józef
Przez wiele lat kupowałem tą margarynę i byłem zadowolony, bo była smaczna. Teraz zaczynacie produkować śmierdzący syf i jeszcze nazywacie to delma extra. Wygląda na to że nie zależy wam już na zysku. Trudno wasza sprawa. Ja będę wszystkich przestrzegał aby nie kupowali tego syfu.
0 0
odpowiedź