Ruszyła promocja konsumencka margaryny Delma Extra
Unilever Polska rozpoczął promocję konsumencką margaryny Delma Extra. Za opracowanie koncepcji i realizacje promocji odpowiada agencja IQ Marketing.
Promocja oparta jest na mechanice loterii i konkursu. Może wziąć w niej udział każdy, kto zakupi dwa opakowania promocyjne Delmy Extra, a następnie wyśle SMS-a z unikalnymi kodami numerycznymi znajdującymi się na opakowaniu.
Na zwycięzców loterii czekają 3 główne nagrody pieniężne w wysokości 25000 zł. Dodatkowo każdego dnia promocji będzie losowana kwota pieniężna w wysokości 1000 zł. W konkursie do wygrania jest 4300 eleganckich zestawów "solniczka z pieprzniczką" (100 zestawów dziennie). Wystarczy wysłać smsa najbliżej pełnej godziny.
W ramach komunikacji promocji IQ Marketing przygotowała kreację reklam prasowych i materiałów POS. Za stronę www i obsługę platformy sms odpowiada AtomClick, dział interaktywny agencji IQ Marketing. Spot telewizyjny przygotowała agencja Lowe GGK.
Akcja promocyjna trwa do 26 października 2009 roku.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła promocja konsumencka margaryny Delma Extra