Ruszyła siódemkowa kampania reklamowa Osiedla Europejskiego
Pod hasłem "Osiedle z wizją" rozpoczęła się kampania reklamowa krakowskiego Osiedla Europejskiego. Obejmująca prasę i internet akcja przebiega pod znakiem liczby siedem.
Rozpoczęta 1 listopada pod hasłem "Osiedle z wizją" kampania reklamowa krakowskiego Osiedla Europejskiego ma charakter wizerunkowo-handlowy. Kreacja i strategia akcji oparte są na liczbie siedem: przez tyle miesięcy będą prowadzone działania promujące kolejno siedem zalet inwestycji (m.in. stabilność, funkcjonalność, estetykę i kompleksowość). Do tej cyfry odwołuje się również pozycjonowanie marki oparte na sloganie "Adres siedmiogwiazdkowy" i oszczędnej oprawie wizualnej kampanii.
Akcja reklamowa Osiedla Europejskiego obejmuje lokalną prasę (m.in. Gazetę Wyborczą w Krakowie, Dziennik Polski, KRN) i internet. Kreacją zaplanowanej do końca maja przyszłego roku kampanii zajęła się agencja reklamowa DEMO Effective Launching, a media zaplanował i zakupił dom mediowy PRO Media House.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła siódemkowa kampania reklamowa Osiedla Europejskiego