Saatchi & Saatchi adaptuje reklamy Blend-a-Med
W marcu wystartowała kampania reklamowa nowych, smakowych wersji past Blend-a-Med Whitening Impressions - Citrus Breeze, Extreme Green i Exotic Energy
Adaptacją materiałów reklamowych na zlecenie koncernu Procter & Gamble zajęła się agencja Saatchi & Saatchi.
Kampania, której celem jest poinformowanie o nowej linii past Blend-a-Med. Whitening Impressions będzie miała miejsce w telewizji i prasie. Media plan kampanii telewizyjnej obejmuje m.in. TVP, Polsat, TV4 i TVN, a layouty prasowe będą się ukazywały m.in. w następujących tytułach: "Claudia", "Cosmopolitan", "Elle", "Naj" i "Viva". Wsparciem działań w mediach będzie kampania z użyciem materiałów POS.
Grupą docelową kampanii są kobiety w wieku 30 - 49 lat.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Saatchi & Saatchi adaptuje reklamy Blend-a-Med