Salt & Pepper dla Banku BISE
Z początkiem kwietnia ruszyła przygotowana przez agencję reklamową Salt & Pepper wiosenna kampania Banku BISE dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Kreacja została zbudowana tak, by utrwalić wizerunek firmy, jako banku o francuskiej proweniencji i tym samym podkreślić, skąd bank wywodzi swe korzenie. Stylistyka kampanii wiosennej utrzymana jest w kolorystyce logotypu Banku BISE, i wykonana została techniką rysunku.
Działania reklamowe obejmują telewizję, radio oraz Internet. Spoty wykorzystujące Hasło:„BIS BIS BISE!” emitowane są w TVN 24, oraz w 13 lokalnych rozgłośniach radiowych. Natomiast reklama internetowa zamieszczona zostanie w 20 czołowych portalach o tematyce ekonomicznej. Głosów do kampanii reklamowej banku użyczyli: Elizabeth Duda, znana z programu „Europa da się lubić”, oraz, wcielający się w rolę doradcy Banku BISE, Arkadiusz Jakubik.
Kampania skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw - podstawowych klientów Banku BISE - rozpoczęła się na początku kwietnia i potrwa końca maja.
Współpraca pomiędzy Bankiem BISE a agencja reklamową Salt & Pepper ma charakter full service.
Dołącz do dyskusji: Salt & Pepper dla Banku BISE