Samsung nie ustaje w drwinach z Apple (wideo)
Amerykański oddział Samsunga wypuścił kolejną serię reklam, w których humorystycznie odnosi się do funkcjonalności sprzętu swojego największego konkurenta, Apple.
Zaledwie kilka dni temu Samsung opublikował spot komunikujący, że Samsung Galaxy S9 pobiera dane szybciej niż iPhone. Aby obśmiać konkurenta, koreańska firma reklamę przygotowała w fikcyjnym salonie Apple.
Nowe reklamówki Samsunga bazują na podobnej konwencji - porównaniu funkcjonalności smartfonów z Azji i USA, by udowodnić wyższość tych pierwszych. Na celownik wzięto kamerę, brak gniazda słuchawkowego oraz brak szybkiej ładowarki w zestawie iPhone'ów. Hasło przewodnie spotów brzmi "Upgrade to Galaxy".
Jeden z spotów z serii Ingenius wyśmiewa przy okazji wielu miłośników sprzętu Apple, którzy markę traktują niemal z religijnym namaszczeniem.
W maju Samsung nawiązał w swoim spocie do afery Apple, która w tajemnicy przed użytkownikami obniżała wydajność starszych modeli iPhone’ów by chronić działające w nich baterie. Inna reklama zachęcała do zamiany smartfona od Apple na Samsunga.
Dołącz do dyskusji: Samsung nie ustaje w drwinach z Apple (wideo)