Samsung reklamuje Galaxy Note 3 i Galaxy Gear na cyfrowych wyświetlaczach (wideo)
Firma Samsung Electronics wykorzystuje cyfrowe wyświetlacze umieszczone w rozpoznawalnych miejscach Nowego Jorku, Londynu, Amsterdamu, Mediolanu i Singapuru do prezentowania serii krótkich filmów promujących najnowsze urządzenia mobilne z rodziny Galaxy, w których artyści wykonują swoje dzieła z papieru.
W każdej z lokalizacji wyświetlany jest inny film przedstawiający rozkładaną książeczkę inspirowaną lokalnym kolorytem danego miasta. Spoty obrazują możliwości phabletu Galaxy Note 3 i zegarka Galaxy Gear, a wśród demonstrowanych funkcji znajdują się m.in. Air Command, Action Memo i S Finder.
Filmy zostały nakręcone przez 5 artystów tworzących swoje prace w papierze: Benję Harneya, Davida A. Cartera, Marion Bataille, Maeve Clancy i Ji Won Shin.
Spoty będą pokazywane do końca br. na wyświetlaczach ulicznych w Nowym Jorku, Londynie, Amsterdamie, Mediolanie i Singapurze.
Dołącz do dyskusji: Samsung reklamuje Galaxy Note 3 i Galaxy Gear na cyfrowych wyświetlaczach (wideo)