San Markos jeszcze większa
Nowy Business Development Director
Do zespołu Republiki Dobrej Marki dołączyła Violetta Ożdżeńska, która zajęła stanowisko Business Development Directora. Zadaniem nowego członka załogi agencji, będą klasyczne działania New Business, ale również uczestnictwo przy opracowywaniu działań strategicznych dla kluczowych klientów San Markos. Violetta Ożdżeńska jest absolwentką wydziału Ekonomiczno-Społecznego na SGH. Dotychczas pracowała min. w wydawnictwach: Hachette Filipacchi Presse, Murator, a ostatnio na stanowisku kierownika działu reklamy magazynu "Weranda" (wyd. Te-Jot).
San Markos - Republika Dobrej Marki, od stycznia do końca kwietnia 2004 wygrała 6 przetargów w tym: Inco Veritas, Geant Kredyt, Premium Internet, Zone Vision, Comindex JBC oraz budżet klienta z branży telekomunikacyjnej. San Markos - jest jedyną polską agencją reklamową, przyjętą w poczet Stowarzyszenia Europejskich Agencji Reklamowych EURADA. W portfolio agencji znajdują się m.in. firmy: OBI, Legrand, Hallmark Channel, Scholl, Polfa Kutno, Wedel, Purmo i Fiat Ubezpiecznia.
Dołącz do dyskusji: San Markos jeszcze większa