San Markos reklamuje transmisje Euro 2008 w Multikinie
Agencja San Markos opracowała kampanię reklamową transmisji Euro 2008 w sieci Multikino. Akcja promocyjna rozpoczęła się w drugiej połowie maja, a Multikino pokaże mecze na swoich ekranach w czerwcu.
Hasłem wiodące kampanii, która ruszyła 21 maja, brzmi: "Nie masz biletu na mecz? No to już masz!" i nawiązuje do sprzedaży biletów na transmisje w Multikinie rozpoczętej dwa dni później na internetowej stronie sieci kin. Agencja San Markos - Republika Dobrej Marki stworzyła koncepcję kampanii reklamowej oraz opracowała jej wersje przeznaczone do telewizji, prasy, radia, outdooru, kin, strony internetowej oraz działań buzz marketingowych w sieci.
Kampania promuje transmisje meczów Euro 2008 w Multikinie, które zostaną przeprowadzone w jakości HD.
Dołącz do dyskusji: San Markos reklamuje transmisje Euro 2008 w Multikinie