SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Schulz dla Kopiko

Agencja reklamowa Schulz opracowała kampanię billboardową dla Kopiko skierowaną na rynek włoski.

Kampania jest interesującym przykładem strategicznego współdziałania kreacji i mediów. Podświetlane billboardy pojawiają się tylko w wybranych miejscach na autostradach, w sąsiedztwie sklepów i stacji benzynowych. Odbiorcami reklamy są – oczywiście – kierowcy. Kierowcy zobaczą znienacka charakterystyczną sylwetkę lunatyka ubranego w koszulę nocną na środku drogi. Jego ręce sięgają po pełne cukierków opakowanie Kopiko. Headline mówi „OBUDŻ SIĘ!”, natomiast tagline obok logotypu kończy przekaz: „Kopiko. Kawa do ssania.”

„Kopiko jest naszym klientem nie tylko w Polsce, ale także na kilku rynkach europejskich i azjatyckich. Teraz także Włosi chcą z nami pracować – mówi Giovanni Caporioni, dyrektor kreatywny Agencji Schulz –W naszej kampanii pomysł i media są jak „naczynia połączone”: potrzeba zachowania świadomości podczas jazdy oraz ekspozycja produktu w sklepach na stacjach benzynowych – oba te elementy wzmacniają przekaz skierowany do konkretnych odbiorców.”
   
„Jest to kolejna międzynarodowa kampania dla Kopiko, którą przygotowała agencja Schulz – mówi Robert Zarański prezes agencji. Wcześniej Schulz zrealizował kampanię prasową tego brendu na rynku Portugalskim. Obecnie Schulz Design (dywizja agencji zajmująca się kreacją opakowań i działaniami BTL), realizuje również duży międzynarodowy projekt skierowany na rynki azjatyckie i europejskie”. 

Kreacja została stworzona przez senior art directora Krzysztofa Tkaczyk i Giovanniego Caporioniego jako copywritera. Kampania billboardowa jest zaplanowana na koniec września i będzie wspierana także przez kampanię bannerową w internecie.

Dołącz do dyskusji: Schulz dla Kopiko

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl