Player i Itaka z kampanią „W pokojach zaginionych mieszka nadzieja, która nigdy nie gaśnie”
Od piątku, 15 kwietnia na antenie kanałów TVN Grupa Discovery i w mediach społecznościowych widzowie mogą zobaczyć spoty w ramach nowej kampanii Playera i Fundacji Itaka - „W pokojach zaginionych mieszka nadzieja, która nigdy nie gaśnie”.
Na akcję składają się trzy spoty z udziałem Danuty Stenki, Justyny Wasilewskiej i Piotra Głowackiego - gwiazd produkcji Player Original „Nieobecni” (drugi sezon zadebiutuje 10 maja). Jak czytamy w komunikacie, każdy ze spotów „to chwytające za serce słowa - wspomnienia - rodzin, które straciły swoich bliskich i od lat czekają na ich powrót”.
„W pokojach zaginionych mieszka nadzieja, która nigdy nie gaśnie” to kontynuacja akcji społecznej „Nieobecni są wśród nas”, która zadebiutowała w grudniu 2020 roku - wraz z debiutem pierwszego sezonu „Nieobecnych”.
Player.pl ma 1,5 mln subskrybentów
Według nieoficjalnych ustaleń Wirtualnemedia.pl należąca do TVN Grupa Discovery platforma Player.pl ma podobno około 1,5 mln subskrybentów. Nadawca nie ujawnia tych statystyk, ale podkreśla, że Player mocno rozwinął się przez ostatni rok. - Krokiem milowym w rozwoju platformy była zmiana modelu dystrybucyjnego w lutym ub.r., która bardzo się sprawdziła - ostatnio mówił nam Maciej Gozdowski, szef Player.pl.
Dołącz do dyskusji: Player i Itaka z kampanią „W pokojach zaginionych mieszka nadzieja, która nigdy nie gaśnie”