Sieć Aster promuje wideo na życzenie
W tym kinie zjesz kanapkę, położysz się wygodnie w fotelu i obejrzysz film, trzymając na kolanach swojego psa lub kota - przekonuje sieć kablowa Aster w swojej najnowszej kampanii, promującej usługę wideo na życzenie (VoD).
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVN Warszawa), radio ( Radio Zielona Góra, Eska Kraków i Warszawa, Radio Wawa, RMF Maxx w Krakowie i Zielonej Górze, Złote Przeboje, Roxy FM), prasę (Gazeta Telewizyjna", "To&Owo", "Co jest grane"), internet (Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl oraz Gadu-Gadu), a także kina Cinema City i Metro Warszawskie. W ramach działań odbędzie się też m.in. konkurs na antenie Antyradia.
Kreacje do kampanii stworzyły agencje White Rabbit i OS3. Za zakup i planowanie mediów odpowiadają domy mediowe U2 Media (kino, radio, prasa, ooh) oraz Value Media (internet).
Kampanii towarzyszy promocja na dekodery umożliwiające korzystanie z usługi VoD. Do końca października br. odbiorniki HD będzie można nabyć za 1 zł.
Dołącz do dyskusji: Sieć Aster promuje wideo na życzenie