Śledzik na raz zamiast burgera - Michel Moran znów reklamuje Lisnera (wideo)
Ruszył kolejny etap kampanii reklamującej przekąski rybne Śledzik na raz marki Lisner. Akcję - której bohaterem jest Michel Moran, kucharz znany m.in. z programu „Masterchef” w TVN - przygotowały firmy GPD Agency i Starcom.
Nowa reklama Lisnera pokazuje, jak Michel Moran w samochodzie gastronomicznym zamiast burgera serwuje zaskoczonym klientom Śledzika na raz promowanej marki. Przekonuje ich, że warto spróbować tej przekąski, ponieważ zawiera ona kawałki śledzia z dodatkiem warzyw i trzech różnych sosów do wyboru.
Michel Moran jest ambasadorem reklamowym marki Lisner od października ub.r. W poprzednim spocie też promował Śledzika na raz, wcielając się w dostawcę pizzy (obejrzyj to).
Ponadto Moran jest jednym z kucharzy reklamujących przyprawy „Mój przepis na...” marki Prymat (więcej na ten temat).
Obecny etap kampanii Lisnera jest prowadzony przede wszystkim w telewizji i internecie.
Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja GPD Agency, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Śledzik na raz zamiast burgera - Michel Moran znów reklamuje Lisnera (wideo)