Słuchacze wolą radio od MP3 i płyt CD
Radio wciąż cieszy się większą popularnością wśród amerykańskich konsumentów od odtwarzaczy MP3 i płyt CD.
Tak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Sonoro, w którym udział wzięło 560 respondentów. W sumie spędzają oni około 16.800 godzin tygodniowo na słuchaniu dźwiękowej rozrywki pod różną postacią - informuje serwis MediaPost Publications.
39 procent czasu na tego typu rozrywkę badani przeznaczają na słuchanie radia FM wobec 23 procent na muzykę z odtwarzaczy MP3 oraz 18 procent na muzykę z płyt CD.
W przypadku radia wskaźnik wzrósł do 57 procent gdy wzięto pod uwagę również radio AM oraz radio internetowe.
Firma Sonoro co prawda nie podała dokładnych danych odnośnie radia online, ale z ostatniego badania przeprowadzonego przez firmy Arbitron i Edison Media Research wiemy, że regularnie słucha go około 54 miliony osób, stanowiących 21 procent amerykańskiej populacji.
źródło: MediaPost Publications
Dołącz do dyskusji: Słuchacze wolą radio od MP3 i płyt CD