Do tej pory sprzedano 150 tys. par okularów Spectacles. Snap chce mocniej wejść w produkcję sprzętu
Evan Spiegel, właściciel firmy Snap poinformował, że dotąd udało się sprzedać ponad 150 tysięcy par okularów Spectacles. Spiegel wierzy, że produkcja sprzętu będzie w przyszłości istotną częścią jej biznesu.
Spiegel o sukcesie pierwszego fizycznego produktu Snapa poinformował podczas swojego wystąpienia w trakcie Vanity Fair New Establishment Summit. Dodał, że sprzedaż 150 tys. par Spectacles to o 50 tys. więcej, niż zakładała firma oraz że sprzęt to kluczowa inwestycja firmy na najbliższą dekadę.
- Z naszej perspektywy sprzęt będzie coraz ważniejszym narzędziem dostarczania naszym użytkownikom przeżyć w ciągu najbliższych 10 lat - powiedział Evan Spiegel.
Snap pracował także nad własnym dronem, na razie jednak projekt jest zawieszony.
Spectacles to pierwszy fizyczny produkt od Snapchata. Okulary przeciwsłoneczne wyposażone są w kamerę, akumulator i moduł transmisji danych. Każdy użytkownik może nagrać za ich pomocą film lub zrobić zdjęcie, które udostępni w aplikacji. Na rynku amerykańskim produkt zadebiutował w drugiej połowie zeszłego roku.
Okulary Snapchata od czerwca br. są również dostępne dla klientów spoza Stanów Zjednoczonych. W Europie można je kupić w Austrii, Belgii, Niemczech, Danii, Hiszpanii, Finlandii, Francji, Irlandii, Holandii, Włoch, Norwegii, Szwajcarii, Szwecji i Wielkiej Brytanii. Cena okularów wynosi około 150 euro.
Firma ComScore podaje, że największą liczbę użytkowników Snapchata stanowią osoby w wieku 18-24 lata. nadal rośnie liczba użytkowników w grupie 25-34 lata; ogromne szanse na dalsze wzrosty można zaobserwować wśród użytkowników powyżej 35. roku życia.
Według szacunków frmy eMarketer, przychody reklamowe Snapchata wyniosą w tym roku 774,1 mln dolarów.
Dołącz do dyskusji: Do tej pory sprzedano 150 tys. par okularów Spectacles. Snap chce mocniej wejść w produkcję sprzętu