SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Snapchat z nowym typem reklam: skanowanie kodów otworzy sponsorowane treści

Według nieoficjalnych doniesień Snapchat pracuje nad nowym rodzajem reklam, które po zeskanowaniu smartfonem obrazka lub kodu udostępnią w aplikacji sponsorowane treści od reklamodawców lub atrakcyjne cenowo oferty.

Informacje na temat reklamowych planów Snapchata pochodzą z serwisu The Information, który powołuje się na własne anonimowe źródła w kierownictwie firmy. Według doniesień zespół Snapchata pracuje nad kolejnym formatem reklamowym, który pozwoli wykorzystać w nowy sposób aparat fotograficzny w smartfonach.

Testowane obecnie reklamy pozwalają na umieszczanie na plakatach lub stronach internetowych pochodzących od reklamodawcy specjalnych obrazów lub kodów. Po ich zeskanowaniu za pomocą smartfona użytkownik Snapchata zobaczy w tej aplikacji specjalne sponsorowane treści bądź unikalną ofertę konkretnej marki.

Nowy format reklamowy może zostać wprowadzony do oferty Snapchata jesienią br., choć firma oficjalnie tego nie potwierdza.

Obecne prace nad nowym rodzajem reklam to ostatnio nie jedyny ruch Snapchata skierowany w kierunku partnerów biznesowych. Serwis przygotowuje też system rozpoznawania obiektów na zdjęciach użytkowników i dobierania dla nich odpowiednich reklam.

Dołącz do dyskusji: Snapchat z nowym typem reklam: skanowanie kodów otworzy sponsorowane treści

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl