SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Snoopy rozwija niebieski dywan przed klientami w kampanii wprowadzającej MetLife (wideo)

Pod hasłem „Rozwijamy się dla Ciebie od ponad 145 lat” zaczęła się kampania reklamowa firmy ubezpieczeniowej MetLife, poprzednio działającej pod nazwą MetLife Amplico. Akcję przygotowały firmy PZL, Mindshare Polska i ComPress.

Kampania reklamowa wspiera rebranding MetLife Amplico na MetLife.

- Zmiana nazw i logo spółek w Polsce jest dla nas początkiem nowego etapu rozwoju. Działamy teraz pod rozpoznawalną na całym świecie marką - opisuje Łukasz Kalinowski, prezes i dyrektor generalny MetLife w Polsce. - Procesowi zmiany logo i nazwy od pewnego czasu towarzyszą działania informacyjne kierowane do klientów, partnerów biznesowych oraz sieci dystrybucji - opisuje.

- W kluczowym przekazie kampanii: „nieustannie się rozwijamy, aby pomóc naszym Klientom lepiej zadbać o przyszłość finansową swoją i swojej rodziny”, zaznaczamy, że stawiamy klientów w centrum naszych działań, skupiamy się na ich potrzebach, a naszym celem jest pomoc w zabezpieczeniu ich przyszłości. Głównym bohaterem reklam jest Snoopy - ambasador marki MetLife, postać z komiksu „Fistaszki” (Peanuts) - opisuje Izabela Ptaszyńska, dyrektor departamentu komunikacji i promocji MetLife w Polsce.

Celem kampanii jest budowanie świadomości marki MetLife jako wiodącej, globalnej firmy oferującej ubezpieczenia, emerytury i inwestycje. Główne hasło reklam brzmi „Rozwijamy się dla Ciebie od ponad 145 lat”.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, kinach, prasie, internecie oraz na nośnikach outdoorowych.

Kreacją kampanii zajęła się agencja PZL, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska, a działania PR przygotowała i prowadzi agencja ComPress.

Dołącz do dyskusji: Snoopy rozwija niebieski dywan przed klientami w kampanii wprowadzającej MetLife (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ubezpieczony_w_ING
nie powala...
0 0
odpowiedź
User
nik
koszmar
0 0
odpowiedź