SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spadająca lodówka reklamuje Kinder Mleczną Kanapkę (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa Kinder Mlecznej Kanapki (Ferrero Polska). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy TippingPoint, Prime Time, E_misja Interactive 360 i Carat Polska.

Nowa reklama Kinder Mlecznej Kanapki pokazuje lodówkę, która na życzenie spada z hukiem do biura. Ma to podkreślać, że promowaną kanapkę najlepiej jeść między standardowymi posiłkami. Spot do 10 lutego będzie emitowany w kanałach z oferty TVP, Polsatu, TVN i Atmediów oraz - również w wersji making of - na YouTubie.

Oprócz reklamy kampania obejmuje serwis kindermlecznakanapka.pl zawierający dokładnie informacje o marce oraz jej aktualnych promocjach. Celem całej akcji jest repozycjonowanie Kinder Mlecznej Kanapki - w kierunku przekąski między posiłkami, skierowanej do starszej młodzieży i młodszych dorosłych.

Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja TippingPoint, produkcją spotu zajęło się studio Prime Time, a stronę kindermlecznakanapka.pl przygotowała agencja E_misja Interactive 360, a media zaplanował i kupił dom mediowy Carat Polska.

Dołącz do dyskusji: Spadająca lodówka reklamuje Kinder Mleczną Kanapkę (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
niki
głupszej reklamy chyba nie widziałam
odpowiedź
User
lika
To tutaj możecie sobie zerknąć jak tę reklamę robili :D śmiechu mieli co niemiara.
http://www.youtube.com/watch?v=AgV3S7rEIvc&feature=youtu.be
odpowiedź
User
Doloress
Jedna z głupszych reklam, kto to wymyślił? Kto za to zapłacił? Pewnie jakiś kreatywny dyrektorek ds marketingu? Dno, dno i żenada.
odpowiedź