Spadek oglądalności wideo online
Amerykańscy internauci obejrzeli w styczniu mniej klipów wideo niż w rekordowym pod tym względem grudniu ubiegłego roku.
Liczba filmików obejrzanych przez użytkowników internetu z USA zmniejszyła się w okresie grudzień 2007 - styczeń 2008 z 10,1 do 9,8 miliarda - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na dane firmy badawczej comScore.
Najwięcej - 3,4 miliarda klipów - zostało obejrzanych na stronach należących do Google, z czego 96 procent stanowiły materiały w serwisie YouTube. Za Google znalazły się strony należące do: Fox Interactive Media (584,1 miliona obejrzanych klipów), Yahoo (315 mln), Microsoftu (199,3 mln), Viacom Digital (197,7 mln), AOL (118 mln), Disney Online (95 mln), Time Warner (85,5 mln), ESPN (81,4 mln) oraz ABC.com (49 mln).
W styczniu każdy ze 139 milionów amerykańskich internautów oglądających wideo online, stanowiących ponad 3/4 ogółu tamtejszych internautów, przeznaczył średnio 209 minut na oglądanie klipów. Statystyczny użytkownik obejrzał 70 filmików, a każdy z nich trwał średnio 2,9 minuty.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Spadek oglądalności wideo online