Spam wciąż skuteczny
Połowa konsumentów każdego dnia przegląda niechciane wiadomości otrzymywane na swoje konta poczty elektronicznej.
Dla przeciwników spamu jeszcze gorsze jest to, że aż 16 procent internautów dokonuje zakupów poprzez tego typu wiadomości - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na badanie firmy Endai Worldwide.
W sumie połowa badanych w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy zakupiła produkt w odpowiedzi na marketingowe e-maile, uwzględniając wśród nich spam.
Prawie 60 procent respondentów, którzy dokonali takiego zakupu, otwierali mailową wiadomość gdyż rozpoznawali jej nadawcę. Z kolei 1/4 badanych wydawała swojej pieniądze z uwagi na sposób zaoferowania produkt, a nieco ponad 20 procent ze względu na szczególne zainteresowanie z ich strony oferowanym towarem lub usługą.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Spam wciąż skuteczny