Sponsorzy 'American Idol' płacą więcej
Firmy Coca-Cola, Ford i AT&T ponownie są sponsorami kolejnejedycji programu 'American Idol', ale kosztuje to ich więcej niżwcześniej.
'American Idol' wrócił na antenę w zeszły wtorek. Każdy zesponsorów wydał ponad 35 milionów dolarów, aby być widocznym wtrakcie najpopularniejszego show w Ameryce - informuje agencjaReuters. W kwocie tej uwzględnione są również spoty reklamowe wprzerwach, umieszczanie treści w sieci oraz prowadzenie innychmarketingowych programów powiązanych z marką programu.
W poprzedniej edycji firmy płaciły po około 30 milionów dolarów.Teraz mogą jednak zyskać dużo więcej w związku ze strajkiemscenarzystów, co skutkuje brakiem nowych odcinków oryginalnychprodukcji w amerykańskiej telewizji.
Jak wynika z danych firmy badawczej Nielsen Media Resesarch,debiut nowej edycji 'American Idol' przyciągnął przed telewizory33,4 miliona widzów. To jednak o 4 miliony mniej niż przypremierowym odcinku poprzedniego sezonu.
źrodło: Reuters
Dołącz do dyskusji: Sponsorzy 'American Idol' płacą więcej