SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Telewizyjne marzenia na święta w kampanii Cyfrowego Polsatu

Ruszyła świąteczna kampania reklamowa Cyfrowego Polsatu. Działania prowadzone są pod hasłem „Spraw bliskim radość na święta!".

Kampania informuje o nowych ofertach promocyjnych Cyfrowego Polsatu, w ramach których nowi klienci mogą otrzymać nawet 6 miesięcy gratis oferty z kanałami Polsat Sport Premium i transmisjami Ligi Mistrzów UEFA Bez dodatkowych opłat abonenci otrzymają też opcję On The Go. Oprócz tego, operator zapewnia możliwość zakupu super telewizora na raty.

Narratorem w spocie jest chłopiec piszący list do świętego Mikołaja. Na liście swoich życzeń uwzględnia potrzeby członków rodziny co do oferty telewizyjnej.

Spot emitowany jest w Polsacie i kanałach tematycznych Telewizji Polsat, a także w ogólnopolskich i regionalnych rozgłośniach radiowych. Akcję wspierają działania online w serwisach horyzontalnych, tematycznych i social media.

Reklamę  wyreżyserował Łukasz Jaworski, jej produkcją zajął się dom produkcyjny TFP, a postprodukcją − Xantus. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Vizeum.

W trzech kwartałach br. grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat zanotowała 7,68 mld zł wpływów ze sprzedaży i 750,7 mln zł zysku netto, a w samym trzecim kwartale - 2,73 mld zł wpływów i 227,1 mln zł zysku. Wzrosła liczba świadczonych przez firmę jednostkowych usług abonamentowych, a zmalała - prepaidowych.

Dołącz do dyskusji: Telewizyjne marzenia na święta w kampanii Cyfrowego Polsatu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl