Sprytne pociągi reklamują KFC (wideo)
KFC rozpoczęło kampanię reklamującą zestawy Bsmart wprowadzane do tej sieci. Akcja żartobliwie nawiązująca do ruchu pociągów jest skierowana do młodych odbiorców.
Startująca właśnie kampania reklamowa KFC promuje cztery zestawy Bsmart wprowadzane do menu tej sieci. - Nasza akcja to podpowiedź dla tych młodych odbiorców, którzy postanowili w tym roku żyć nieco sprytniej, oszczędniej, a jednak bez niepotrzebnych wyrzeczeń - uzasadnia Anna Bednarska, brand manager marki KFC w AmRest. Utrzymana w żartobliwym tonie kreacja kampanii opisuje ludzi śpieszących się w restauracji jako pociągi.
Rozpoczęta 6 stycznia akcja jest prowadzona w telewizji (15- i 30-sekundowe spoty w Polsacie, Polsacie 2, Polsacie Sport, TVN, TVN7, TV4, stacjach AtMedia, Discovery i 4FunTV) oraz internecie (Onet.pl, Interia.pl i Gadu-Gadu). W sieci uruchomiony też został pod adresem www.bsmart.kfc.pl serwis, w którym wystartował konkurs "Złap pociąg do KFC".
Kreację kampanii zaplanowanej na miesiąc przygotowała agencja Red8 Communications, reklamę telewizyjną wyprodukowało studio filmowe Propeller Film a za działania w internecie odpowiada agencja Genero.
Dołącz do dyskusji: Sprytne pociągi reklamują KFC (wideo)