Stefano Terrazzino twarzą i ambasadorem kampanii CIN&CIN
Włoski tancerz Stefano Terrazzino wystąpi w ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej marki CIN&CIN pod hasłem "Cin Cin Amore", rozpoczynającej się w pierwszym tygodniu grudnia.
Emocje, pasja, energia i namiętność to najważniejsze wartości budujące markę CIN&CIN. Dzięki wykorzystaniu wizerunku tancerza podkreślono włoski charakter produktu.
Kampania outdoor będzie widoczna w 8 największych miastach Polski. Ekspozycja obejmie kilka formatów billboardów, backlighty, citylighty oraz wielkoformatowe siatki w najlepszych lokalizacjach. Działania ATL uzupełni reklama wizerunkowa w prasie branżowej i kobiecej oraz w magazynach lifestylowych. Spójność komunikacji w punkcie sprzedaży zapewni adaptacja kreacji na wszystkie materiały BTL.
Strategię komunikacji, kreację oraz produkcję ATL i BTL przygotowała agencja Los Mejores. Sesję zdjęciową zrealizował fotograf Jacek Kołodziejski (Shootme.pl). Planowaniem i zakupem mediów zajął się PanMedia Western. Działania PR prowadzi agencja Kuźnia PR.
Dołącz do dyskusji: Stefano Terrazzino twarzą i ambasadorem kampanii CIN&CIN