Arleta Robinson dalej prezeską Stowarzyszenia Producentów Reklamowych. Wybrano nowy zarząd
Arleta Robinson z Lucky Luciano Pictures została wybrana na drugą kadencję prezeską Stowarzyszenia Producentów Reklamowych. Wiceprezesami ponownie zostali Tomasz Dławichowski i Magda Olak.
W czwartek 18 kwietnia odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Na kolejną kadencję, decyzją walnego zgromadzenia ponownie zostali wybrani Arleta Robinson - na stanowisko prezes oraz Tomasz Dławichowski (Timecode Film Production) i Magda Olak (Tank Production) na wiceprezesów.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Nowymi członkami zarządu zostali Maciej Maciantowicz (Dynamo) i Jakub Laskus (Bites Studio).
Do Komisji Rewizyjnej zostali powołani: Mariusz Pietkiewicz (M5 Film) – przewodniczący, Kamila Boruc-Adamska (Trunskavka), Piotr Miklaszewski (Feelmovie).
Stowarzyszenia Producentów Reklamowych wybrało swoje władze
- Bardzo dziękuję koleżankom i kolegom za zaufanie i ponowny wybór na funkcję prezeski. Traktuję to jako sygnał, że kierunek jaki wraz z poprzednim zarządem obraliśmy, odzwierciedla potrzeby producentów zrzeszonych w SPR. Za nami bardzo pracowite 12 miesięcy. Kolejna kadencja zarządu też nie będzie łatwa. Zmiany w branży przyspieszają, pojawia się kilka zjawisk, które mogą mieć znaczenie wręcz systemowe – myślę tu o szeroko pojętym ESG, o rosnących kosztach produkcji oraz generatywnej AI. Nowe priorytety dla SPR wyznaczy na pierwszym posiedzeniu zarząd, ale już wiemy, że wymienione wyzwania na pewno znajdą się w kręgu naszego zainteresowania jako organizacji - powiedziała Arleta Robinson, prezeska.
- Poprzedni zarząd za swój priorytet uznał zbudowanie mocnej pozycji SPR’u w branży. Myślę, że to się udało w 100%, dlatego za to poświęcenie i wkład chciałem serdecznie podziękować wszystkim członkom poprzedniego zarządu oraz członkom Stowarzyszenia. Po 12 miesiącach jesteśmy jako SPR silną marką i szanowanym partnerem dla organizacji branżowych. Liczę, że nasze wspólne działania wpłyną pozytywnie na rozwój branży. Tylko razem możemy skutecznie transformować rynek, na którym działamy - dodaje Tomasz Dławichowski, ponownie wybrany na wiceprezesa.
Dołącz do dyskusji: Arleta Robinson dalej prezeską Stowarzyszenia Producentów Reklamowych. Wybrano nowy zarząd