SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Streetcom po wygranym przetargu przygotuje kampanie marki Purina

Agencja Streetcom wygrała przetarg na realizację dwóch projektów dla marki Purina. W ramach wygranego przetargu odpowiada za realizację kampanii influencer marketingowych dla specjalistycznych linii produktów Purina Dentalife i Purina ProPlan Cat Sterilised. 

Agencja Streetcom w ramach wygranego przetargu odpowiada za rekomendację rekrutację i koordynacje współpracy z influencerami, a także przygotowanie wszystkich materiałów graficznych. 

Głównym celem kampanii influencer marketingowych z zaangażowaniem nano, mikro i makro influnecerów dla marek Purina Dentalife i Purina ProPlan Cat prowadzonych przez Agencję Streetcom, jest zapoznanie konsumentów z produktami, wygenerowanie naturalnych rekomendacji oraz jakościowego kontentu do SoMe - wśród posiadaczy psów dla produktów Purina Dentalife oraz wśród posiadaczy kotów po zabiegu sterylizacji dla Purina ProPlan Cat Sterilised. 

Purina ProPlan Cat Sterilised to linia produktów dla kotów po sterylizacji. Produkty ProPlan Cat Sterilised jako karmy z segmentu Super Premium, można kupić wyłącznie w kanałach: specjalistycznym (sklepy zoologiczne) oraz on-line (zoologiczne sklepy e-commerce). 

Purina DentaLife to przekąski stomatologiczne dla psów, które można kupić w kanałach: grocery , specjalistycznym (sklepy zoologiczne) oraz on-line (zoologiczne sklepy e-commerce, Allegro). 

Kampanie potrwają do końca 2023 roku.   

Dołącz do dyskusji: Streetcom po wygranym przetargu przygotuje kampanie marki Purina

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dwir
Reklamiarze przekonajcie jeszcze koty aby jadły ta zbożową karmę
1 0
odpowiedź