Ströer Plakat Technic Media zmienił nazwę
Firma Ströer Plakat Technic Media Sp. z o.o., Sp. komandytowa, wchodząca w skład Grupy Ströer, zmieniła nazwę na Ströer Media Sp. z o.o., Sp. komandytowa. Zmiana ta podyktowana została ogólnoeuropejską polityką marki Ströer. Jednym z jej głównych założeń jest ujednolicenie strategii tożsamości wizualnej obowiązującej wszystkie podmioty występujące pod wspólnym brandem Ströer out of home media na całym świecie.
Proces ten obejmuje także zmianę znaku firmowego oraz elementów identyfikacji graficznej. W związku z tym modyfikacji uległo również logo - na Ströer out of home media. Od tej pory jest ono identyczne jak pozostałych firm wchodzących w skład Grupy, tzn. spółka występuje pod jedną marką Ströer out of home media, a obowiązujące kolory to ciemny granat i pomarańczowy. Także forma wszystkich materiałów jest zgodna z rozwiązaniami korporacyjnymi.
Firma Ströer Media istnieje na rynku od czerwca 2001 roku, kiedy to powstała w wyniku wykupienia udziałów w firmie Plakat Technic przez Grupę Ströer. Jest brokerem reklamy zewnętrznej i zajmuje się planowaniem oraz koordynacją kampanii outdoorowych. Jako pierwsza spośród firm reklamy zewnętrznej w Polsce wdrożyła Plan.IT - kompleksowe narzędzie planowania kampanii reklamy zewnętrznej, zdolne do wykorzystania mikromarketingu i badań lokalizacji tablic reklamowych. W marcu b.r. roku firma będzie dysponować wynikami badań Oscar wszystkich tablic typu: 5x2, 6x3, 12x3m w kraju.
Obecnie w skład Grupy Ströer wchodzi 12 spółek. W związku z dalszymi zmianami wewnątrz Grupy docelowo ich liczba zmniejszy się do trzech: Ströer Polska - właściciel tablic reklamowych, Ströer Media - broker reklamy zewnętrznej oraz AIPA Polska - właściciel nośników w metrze i na stacjach PKP.
Dołącz do dyskusji: Ströer Plakat Technic Media zmienił nazwę