Strong: 'Płetwonurkowie'
Pod koniec marca rusza nowa kampania telewizyjna piwa marki Strong: 'Płetwonurkowie'.
Reklama kontynuuje zapoczątkowane w ubiegłym roku repozycjonowanie marki.
Kampania ma wzmacnić wizerunek brandu oraz wspiera towarzyszące mu od ponad roku hasło: „Strong inspiruje”. Jest adresowana do mężczyzn, zarówno młodych, jak i dojrzałych, mieszkających w dużych miastach.
W filmie można zobaczyć bardzo trudne w realizacji i wymagające użycia najnowocześniejszej technologii podwodne zdjęcia, których autorem jest światowej sławy operator – Peter Zuccarini, który pracował między innymi przy takich hollywoodzkich superprodukcjach jak „Piraci z Karaibów”.
Reklamę będzie można obejrzeć na antenie: TVP, TVN, Polsat i stacji tematycznych.
Kreację kampanii przygotowała agencja Locomotiva, autorem pomysłu jest Ewa Grelka, za produkcję odpowiedzialny był Film Republic, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Optimedia.
Dołącz do dyskusji: Strong: 'Płetwonurkowie'