Sukces Grey Worldwide Warszawa
Grey wygrał przetarg na obsługę reklamową marki Idea PTK Centertel
Grey Worldwide Warszawa będzie nadal obsługiwał budżet reklamowy marki Idea PTK Centertel.
W postępowaniu ofertowym, oprócz Grey, brały udział również dwie inne agencje: CP DDB i NoS/BBDO.
- Grey jeszcze raz udowodnił, że oferuje najlepsze rozwiązania. Cieszy mnie fakt, że potrafimy nie tylko zdobyć klienta, ale również go utrzymać. Radość ze zwycięstwa jest tym większa, że pokonaliśmy dwie renomowane agencje, które darzymy respektem - powiedział Christian Gaunt, Managing Director Grey.
Grey współpracuje z PTK Centertel od 2002 roku. Początkowa współpraca na zasadzie projektowej przekształciła się w stałą obsługę jesienią 2003, gdy Grey kooordynował kampanię relaunch'ową Idei. Skuteczność kampanii dla PTK Centertel potwierdzają wyniki Konkursu Effie 2004. Za kampanię "Nowe taryfy dla firm" Grey został nagrodzony brązową statuetką Effie, a kampania POP "Rosnący prezent" otrzymała nominację.
Polska Telefonia Komorkowa Centertel jest operatorem sieci IDEA z ktorej korzysta ponad 7,5 mln klientow.
Dołącz do dyskusji: Sukces Grey Worldwide Warszawa