SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sukces Polskich Dni w Zell am See-Kaprun

Zakończyła się piąta, jubileuszowa edycja Polskich Dni. Przez tydzień goście z Polski aktywnie spędzali czas w austriackim Zell am See-Kaprun, biorąc udział w wielu atrakcjach przygotowanych przez organizatora eventu - agencję Testa Communications.

W imprezie wzięło udział kilkuset gości z Polski, w tym liczna grupa dziennikarzy i gwiazd. Do Kaprun przyjechali m.in.: Joanna Liszowska, Artur Barciś, Aleksandra Nieśpielak, Matylda i Mateusz Damięccy, Bartosz Obuchowicz, Ela Jędrzejewska, Daria Widawska, Ewa Gawryluk, Waldemar Błaszczyk, Piotr Zelt, Cezary Harasimowicz, Grażyna Wolszczak, Piotr Gąsowski, Karol Okrasa, Joanna Jabłczyńska, Sambor Czarnota oraz wielu innych.

W tym roku Centrum Polskich Dni powstało w średniowiecznym zamku w Kaprun.
Tam zagrały polskie zespoły: Czerwone Gitary, T.Love, Maciej Maleńczuk, Izabela Kopeć oraz Bracia. W zamku odbywały także się warsztaty: taneczne, prowadzone przez Ewę Szabatin (znaną z programu "Taniec z Gwiazdami"), oraz kulinarne. Arkany tej sztuki zdradzał znakomity kucharz - Karol Okrasa. Przed koncertami odbywały się również pokazy mody. Najnowsze kolekcje zaprezentowały marki Salomon oraz Sportalm.

Oprócz koncertów i warsztatów organizatorzy przygotowali liczne atrakcje sportowe. Goście Polskich Dni mieli niebywałą możliwość bezpłatnie testować na stokach lodowca Kitzsteinhorn sprzęt narciarski i snowboardowy Salomona, zagrać w turnieju tenisowym Wilson Kaprun Cup oraz uczestniczyć zajęciach nordic walkingu wraz z instruktorami z firmy Exel. Po raz drugi w historii imprezy odbył się Wielki Bieg Na Orientację - Tissot T-Touch Adventure. Zwycięzcami tegorocznej edycji były drużyny Piotra Zelta oraz Moniki Witkowskiej.

Miłośnicy sportów wodnych wzięli udział w raftingu, a także pływali po jeziorze Zell. Podczas tegorocznych Polskich Dni odbył się również mecz piłkarski: "Gazeta.pl i Przyjaciele" kontra "Reszta Świata". Ekipa "Reszty Świata" rozgromiła rywali aż 6:2.

Według wstępnych szacunków na Polskie Dni w tym roku przyjechało ponad 700 osób. Sponsorem głównym Polskich Dni w Zell am See-Kaprun 2007 była firma Salomon. Pozostali sponsorzy to: Tissot, Sedim, Nissan, Harnaś, Deco-Glass, Frencys, Wilson, Winzerhof Kiss, Sportalm, Exel oraz Sokołów.

Patroni medialni:
Tygodnik Gala, Radio PIN, Voyage, Wp.pl, Brief, Brief for Poland, Gentelman, Skionline.pl, Magazyn Narciarski, WirtualneMedia.pl, Warsaw Business Journal, Moje Gotowanie, Golf&Life oraz VIP News.

Dołącz do dyskusji: Sukces Polskich Dni w Zell am See-Kaprun

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl