Super-Pharm tanecznie reklamuje promocję „1+1 za grosz” (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa drogerii Super-Pharm wspierająca promocję „1+1 za grosz”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Communication Unlimited i Motion Brand.
Bohaterką prowadzonej od początku października kampanii Super-Pharm jest profesjonalna tancerka, której eleganckie ruchy charakterystyczne dla baletu mają symbolizować piękno świata kolorów i zapachu.
Ma to podkreślać różnorodność oferty dostępnej w drogeriach Super-Pharm.
Na potrzeby akcji przygotowano dwa warianty reklam: pokazujący lakiery i perfumy.
Ponadto emitowane są reklamy informujące o nowej odsłonie promocji „1+1 za grosz”, zaplanowanej od 3 do 16 października. W ramach tej oferty zestawy dwóch produktów są dostępne w obniżonych cenach.
Cała akcja reklamowa od początku października jest prowadzona w telewizji, internecie, na outdoorze oraz w punktach sprzedaży (materiały POS). Adaptacją spotów na polski rynek zajęły się agencja reklamowa Communication Unlimited i dom produkcyjny Motion Brand.
Dołącz do dyskusji: Super-Pharm tanecznie reklamuje promocję „1+1 za grosz” (wideo)
pracujesz w Super-Pharm, Communication Unlimited czy Motion Brand?