SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Super-Pharm tanecznie reklamuje promocję „1+1 za grosz” (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa drogerii Super-Pharm wspierająca promocję „1+1 za grosz”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Communication Unlimited i Motion Brand.

Bohaterką prowadzonej od początku października kampanii Super-Pharm jest profesjonalna tancerka, której eleganckie ruchy charakterystyczne dla baletu mają symbolizować piękno świata kolorów i zapachu.

Ma to podkreślać różnorodność oferty dostępnej w drogeriach Super-Pharm.

Na potrzeby akcji przygotowano dwa warianty reklam: pokazujący lakiery i perfumy.


Ponadto emitowane są reklamy informujące o nowej odsłonie promocji „1+1 za grosz”, zaplanowanej od 3 do 16 października. W ramach tej oferty zestawy dwóch produktów są dostępne w obniżonych cenach.


 


Cała akcja reklamowa od początku października jest prowadzona w telewizji, internecie, na outdoorze oraz w punktach sprzedaży (materiały POS). Adaptacją spotów na polski rynek zajęły się agencja reklamowa Communication Unlimited i dom produkcyjny Motion Brand.

Dołącz do dyskusji: Super-Pharm tanecznie reklamuje promocję „1+1 za grosz” (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
klo
reklama jest bardzo ładna, urzekająca
odpowiedź
User
parkingowy
@klo
pracujesz w Super-Pharm, Communication Unlimited czy Motion Brand?
odpowiedź