Świąteczne wycinanki promują Play
Play promuje w swoich punktach sprzedaży oferty na abonament, mix i dla firm. Materiały BTL i aranżacje wnętrz, których głównym motywem są niestandardowe wycinanki świąteczne, przygotowała agencja Change Connections.
Kreacja prowadzonych od początku listopada kampanii promocyjnych ofert Play na abonament, mix i dla firm ma w oryginalny sposób nawiązywać do świąt Bożego Narodzenia. Głównym motywem wykorzystywanych w akcji materiałów BTL i wystrojów wnętrz punktów sprzedaży tej sieci są wycinanki, które wyglądają jak płatki śniegu, ale równie dobrze mogą być ażurowymi bombkami czy łańcuchami na choinki. Warstwa wizualna kampanii nie zawiera tradycyjnych barw świątecznych, co ma ją wyróżniać wśród innych akcji tego typu.
Kreacje materiałów BTL promujących poszczególne oferty są zróżnicowane - np. te reklamujące usługi biznesowe pokazują biuro firmy po imprezie świątecznej. Ofertę na abonament promują ulotki, plakaty, hangery i naklejki witrynowe, mix - ulotki, plakaty i hangery, a ofertę dla firm - ulotki i plakaty. Wszystkie materiały wykorzystywane w tej akcji przygotowała agencja reklamowa Change Connections.
Dołącz do dyskusji: Świąteczne wycinanki promują Play