„Świąteczny sygnał SOS” w kampanii SOS Wioski Dziecięce (wideo)
Rusza kampania Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce związana z Bożym Narodzeniem. Przy akcji, której patronują prezydentowa Anna Komorowska i radiowa Jedynka, pracowały m.in. firmy Full Glass Studio i Film Factory Studio.
Kampania „Świąteczny sygnał SOS” zachęca do wsparcia dzieci pozbawionych opieki rodzicielskiej i żyjących w biednych, wielodzietnych rodzinach - w celu zapewnienia im rodzinnego Bożego Narodzenia.
- Święta Bożego Narodzenia to dla wielu z nas najważniejsze wydarzenie w roku - okres radości, spokoju i rodzinnych spotkań przy stole. Niestety zbliżające się święta dla wielu dzieci w Polsce będą pełne smutku i tęsknoty za bezpiecznym domem. To w ich imieniu chcemy wysłać do Polaków sygnał SOS - mówi Barbara Rajkowska, prezes Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.
Na potrzeby akcji przygotowano spot telewizyjny, radiowy i plakaty. Będą one w okresie przedświątecznym emitowane w mediach, które zaangażują się w kampanię. Patronat honorowy nad nią objęła prezydentowa Anna Komorowska, a patronat medialny - radiowa Trójka.
W spocie reklamowym zagrał aktor, Tomasz Mandes, a głosu i swojego studia nagrań, Film Factory Studio, użyczyła Beata Kawka. Muzykę do spotu napisał Radzimir Dębski, zdjęciami zajął się Damian Grabarski, reżyserią - Patryk Jurek, montażem - Jerzy Zawadzki, kierowniczką produkcji była Marzena Zowczak, a producentką - Mirella Zaradkiewicz. Fotografie do plakatów wykonał Przemysław Kulikowski, a Agata Wirtek stworzyła do nich scenografię. Nad całym procesem twórczo - produkcyjnym czuwała graficzka Anna Warzyńska i jej Full Glass Studio.
Dołącz do dyskusji: „Świąteczny sygnał SOS” w kampanii SOS Wioski Dziecięce (wideo)