Święta należały do Polsatu
W Święta Wielkanocne statystyczny Polak spędził przed telewizorem 5 godziny i 20 minut, czyli o 17 minut dłużej niż rok temu.
W rankingu najchętniej oglądanych programów telewizyjnych tradycyjnie króluje serial „M jak miłość” w TVP 2 z oglądalnością 8,8 mln widzów (emitowany 9 kwietnia 2007 r.), którego udział w telewizji wyniósł 48,2%. Na drugim miejscu znalazł się polski film „Zróbmy sobie wnuka” nadawany na Polsacie - 9 kwietnia z oglądalnością 6,3 mln. Na trzecim miejscu, podobnie jak w zeszłym roku, był serial „Na dobre i na złe” (8 kwietnia 2006 r.), który oglądało prawie 5,5 mln widzów.
10 najchętniej oglądanych programów podczas Świąt Wielkanocnych (7 – 9 kwietnia 2007 r.)
Opis | Stacja | Data | AMR |
M JAK MILOSC /TELENOW.POL./ | TVP2 | 09.04.07 | 8799367 |
ZROBMY SOBIE WNUKA /FILM FAB.POL./ | Polsat | 09.04.07 | 6303332 |
NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./ | TVP2 | 08.04.07 | 5473494 |
PLEBANIA /TELENOW.POL./ | TVP1 | 09.04.07 | 5467745 |
WIADOMOSCI | TVP1 | 09.04.07 | 5271321 |
JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/ | TVP1 | 09.04.07 | 5148864 |
KLAN /TELENOWELA POL./ | TVP1 | 09.04.07 | 5094473 |
TELEEXPRESS | TVP1 | 09.04.07 | 5085075 |
SZANSA NA SUKCES /KONKURS MUZ./ | TVP2 | 08.04.07 | 4919637 |
JAN PAWEL II /SER.POL.USA WLOS./ | TVP1 | 07.04.07 | 4858344 |
Święta Wielkanocne 2006
Opis | Stacja | Data | AMR |
M JAK MILOSC /TELENOW.POL./ | TVP2 | 17.04.06 | 8875630 |
PASJA /FILM HIST.USA/ | TVP1 | 15.04.06 | 7497576 |
NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./ | TVP2 | 16.04.06 | 5952153 |
SZANSA NA SUKCES /KONKURS MUZ./ | TVP2 | 16.04.06 | 5455427 |
TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./ | TVN | 16.04.06 | 5421932 |
WIADOMOSCI | TVP1 | 15.04.06 | 5195476 |
ZLOTOPOLSCY /TELENOWELA/ | TVP2 | 16.04.06 | 4506647 |
ASTERIX I OBELIX MISJA KLEOPATRA /FILM FAB.NIEM.FRANC./ | TVP1 | 16.04.06 | 4439052 |
SAMI SWOI /KOM.POL./ | Polsat | 17.04.06 | 4356808 |
TELEEXPRESS | TVP1 | 15.04.06 | 4266722 |
Pod względem udziałów głównych graczy na rynku telewizyjnym w stosunku do poprzednich Świąt Wielkanocnych wzrost odnotowały stacje: Polsat o 4,17 punktu procentowego (udział w tegoroczne Święta wyniósł 20,17%) i TVN o 0,20 punktu procentowego (17,46%). Spadek odnotowały stacje: TVP 1 o 1,96 punktu procentowego ( do 22,71%) i TVP 2 o 3 punkty procentowe (do 19,11%)
Grupa wiekowa | Data/Stacja | TVP1 | Polsat | TVP2 | TVN |
4 | 07.04.07 | 23,53% | 17,77% | 17,60% | 17,33% |
4 | 08.04.07 | 21,51% | 20,90% | 19,58% | 19,39% |
4 | 09.04.07 | 23,23% | 21,36% | 19,83% | 15,71% |
Wielkanoc 2007 | 22,71% | 20,17% | 19,11% | 17,46% |
Polsat zanotował natomiast największe udziały w komercyjnej grupie docelowej 16-49 spośród wszystkich stacji w trakcie świątecznego, przedłużonego weekendu: 23,15% w porównaniu do 21,09% w TVP1, 19,08% TVN i 17,06% TVP2 (średnie udziały sobota-poniedziałek).
Grupa wiekowa | Data/Stacja | Polsat | TVP1 | TVP2 | TVN |
16-49 | 07.04.07 | 21,16% | 21,43% | 15,23% | 19,69% |
16-49 | 08.04.07 | 24,24% | 19,62% | 17,93% | 20,23% |
16-49 | 09.04.07 | 23,67% | 22,28% | 17,65% | 17,48% |
Wielkanoc 2007 | 23,15% | 21,09% | 17,06% | 19,08% |
Dołącz do dyskusji: Święta należały do Polsatu