Szefowie marketingu ignorują serwisy społecznościowe
Ponad połowa dyrektorów ds. marketingu nie jest zainteresowana uwzględnieniem serwisów społecznościowych w swoich strategiach marketingowych.
Tylko 10 procent respondentów uczestniczących w badaniu przeprowadzonym przez firmę Epsilon przyznało, że w swoich marketingowych planach wykorzystywało strony serwisów społecznościowych - informuje serwis Brand Republic.
Tymczasem 55 procent badanych było nimi zainteresowanych w niewielkim stopniu lub w ogóle nie brało ich pod uwagę.
Z kolei 93 procent szefów marketingu stwierdziło, że obecna sytuacja gospodarcza będzie miała umiarkowany lub znaczący wpływ na ich działania marketingowe w następnych kilku miesiącach, a 70 procent zapowiada, że zmniejszy swoje nakłady na reklamę.
Badanie zostało przeprowadzone w październiku bieżącego roku wśród szefów marketingu zarządzających markami przynoszącymi dochód od 150 milionów do ponad 6 miliardów funtów.
źródło: Brand republic
Dołącz do dyskusji: Szefowie marketingu ignorują serwisy społecznościowe