'Szybka decyzja i jesteśmy w domu'
PKO Bank Polski rozpoczął kampanię promocyjną kredytu hipotecznego.
Przebiega ona pod hasłem 'Szybka decyzja i jesteśmy w domu'.
- Celem kampanii jest przedstawienie korzystnej, taniej, nowoczesnej, uniwersalnej i łatwo dostępnej oferty potencjalnym klientom zainteresowanym realizacją marzeń o własnym domu, dzięki środkom pochodzącym z kredytu hipotecznego PKO BP.– mówi Marek Kłuciński, dyrektor Departamentu Promocji i Komunikacji w PKO BP. – Korzystając z naszej oferty, Klienci mogą nie tylko kupić mieszkanie lub dom, ale także spłacić kredyt zaciągnięty w innym banku, wyposażyć mieszkanie, kupić samochód lub wycieczkę zagraniczną, na warunkach cenowych kredytu hipotecznego. A wstępną decyzję otrzymają już w 24 godziny.
Grupę docelową tworzą osoby w wieku 25 - 45 lat z wykształceniem średnim i wyższym, uzyskujące dochody powyżej 1400 zł, ustabilizowani zawodowo.
Kampania promocyjna kredytu hipotecznego PKO BP będzie komunikowana przez kampanię telewizyjną - spoty emitowane będą w wersjach 30’ i 10’ w TVP1, TVP2, TVN, TV4, TVN7, TVN Style oraz TVN24.
Kampania telewizyjna realizowana będzie w okresie 12 marca – 15 kwietnia.
Drugi etap kampanii przeprowadzony zostanie w Internecie w maju br. Działania reklamowe obejmą największe polskie portale, wortale ekonomiczne oraz serwisy mieszkaniowe i ogłoszeniowe.
Dodatkowo PKO stawia na reklamę w prasie regionalnej, w regionalnych stacjach radiowych oraz na prezentację ulotek i plakatów w oddziałach banku.
Kreacja przygotowała agencja Scholz&Friends a do internetu Hypermedia. Media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: 'Szybka decyzja i jesteśmy w domu'