Szymon Majewski nadal traci widzów
Trzy pierwsze odcinki dwunastego sezonu „Szymon Majewski Show” zgromadziły średnio 2,32 mln widzów. To mniej niż stacja notowała w tym paśmie przed rokiem, podczas emisji dziesiątej edycji (2,46 mln osób).
Show zapewnia TVN średnio 17,16 proc. udziału w grupie 4+ oraz 18,47 proc. udziału wśród osób między 16 a 49 rokiem życia. Trzy pierwsze odcinki wiosennej edycji w 2010 roku dały stacji odpowiednio 18,26 proc. i 19,97 proc. udziału, zaś w 2009 roku - 18,88 proc. i 19,23 proc. udziału.
Data | AMR | SHR % | SHR (16-49) |
28-02-2011 | 2086823 | 15,83% | 15,96% |
07-03-2011 | 2214782 | 16,09% | 17,71% |
14-03-2011 | 2644732 | 19,53% | 21,67% |
średnio | 2315379 | 17,16% | 18,47% |
przed rokiem | 2456175 | 18,26% | 19,97% |
przed dwoma laty | 2576041 | 18,88% | 19,23% |
Stacja podczas emisji programu zajmuje trzecią lokatę na rynku. Liderem jest TVP2 z 3,24 mln widzów i 24,09 proc. udziału („Kulisy M jak miłość”, „Tomasz Lis na żywo”), druga pozycja przypada zaś Polsatowi z pasmem filmowym (2,37 mln widzów i 17,62 proc. udziału w rynku) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Kanał | AMR | SHR % | SHR %(16-49) |
TVP1 | 3245821 | 24,09% | 18,47% |
POLSAT | 2373934 | 17,62% | 23,47% |
TVN | 2315379 | 17,16% | 18,47% |
TVP2 | 1531617 | 11,37% | 9,89% |
Format chętnie oglądają kobiety, widzowie powyżej 30 roku życia, legitymujący się wykształceniem średnim i wyższym.
Profil | ADH % | AFF | |
Płeć | Mężczyźni | 39,06% | 81 |
Kobiety | 60,94% | 118 | |
Wiek | 4-9 | 1,61% | 27 |
10-15 | 2,66% | 39 | |
16 - 19 | 2,94% | 53 | |
20 - 24 | 4,21% | 54 | |
25 - 29 | 8,48% | 95 | |
30 - 34 | 10,10% | 122 | |
35 - 39 | 7,87% | 107 | |
40 - 44 | 7,62% | 119 | |
45 - 49 | 7,49% | 109 | |
50 - 54 | 10,48% | 130 | |
55 - 59 | 12,50% | 161 | |
60+ | 24,03% | 119 | |
Wlk. miasta | Wieś | 25,16% | 64 |
< 50 tys. | 26,74% | 111 | |
50-100 tys. | 10,44% | 121 | |
100-200 tys. | 10,87% | 134 | |
> 200 tys. | 26,79% | 133 | |
Zawód | Top management | 13,05% | 150 |
Pracownicy średniego szczebla | 20,65% | 138 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 19,25% | 96 | |
Emeryci | 31,09% | 121 | |
Inni | 15,96% | 52 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 42,48% | 94 |
Średnie | 34,99% | 118 | |
Wyższe | 18,26% | 145 | |
Inne | 4,27% | 34 |
Program „Szymon Majewski Show” jest obecny na antenie TVN od 2005 roku. Produkuje go firma Rochstar.
Dołącz do dyskusji: Szymon Majewski nadal traci widzów
pomylono stacje tv.Powinno byc w odwrotnej kolejności