SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

T-Mobile promuje nielimitowany internet domowy od 40 zł

T-Mobile startuje z kampanią promującą nielimitowany internet domowy w całej Polsce od 40 zł.

T-Mobile oferuje wszystkim swoim klientom, niezależnie od tego, gdzie mieszkają, w ramach rozbudowanej oferty internetu domowego dopasowaną technologię oraz rozwiązania takie jak wzmacniacze sygnału. A wszystko to już od 40 zł miesięcznie.

Zasady promocji T-Mobile

Jak to działa? Wystarczy, że użytkownik wskaże adres, pod którym chciałby korzystać z internetu. Wówczas konsultant sprawdzi dostępną w danym miejscu technologię i dopasuje ofertę tak, by zaproponować jak najlepsze możliwości. W ten sposób klient otrzyma dostęp do nielimitowanego Internetu za pomocą światłowodu lub połączenia bezprzewodowego 4G/LTE.

W  ofercie operatora znalazły się trzy prędkości: 300/600/900Mb/s dla światłowodu i 30/60/90 Mb/s dla internetu domowego, kosztujące kolejno – 60, 70 lub 90 zł miesięcznie. Osoby posiadające abonament komórkowy w T-Mobile (z wyjątkiem planu taryfowego XS), a także te, które zakupią ofertę abonamentu komórkowego wraz z nielimitowanym internetem domowym, mogą natomiast liczyć na rabat w wysokości 20 zł w ramach programu „Korzyści dla domu”. W rezultacie ich opłata wyniesie analogicznie: 40, 50 lub 70 zł miesięcznie.

Klienci indywidualni, którzy wybiorą w T-Mobile ofertę internetu domowego, mogą bowiem skorzystać również z promocji Home&Go. Dzięki niej usługę internetu mobilnego dokupią już od 10 zł miesięcznie. W zależności od prędkości podstawowego internetu, w pakiecie otrzymają 20, 30 lub 50 GB.

Kampania reklamowa internetu domowego T-Mobile

Własnie ruszyła kampania, w ramach której widzowie będą mieli okazję zobaczyć spoty promujące ofertę. Zostały one stworzone w pięciu wariantach, z formatem 30-sekundowym na czele.

Prócz niego, nakręcone zostały dwie wersje 15-sekundowe oraz dwie ukazujące 5-sekundowy materiał. W filmach widzowie obejrzą podróż studenta, który bada dostępność internetu w polskich miastach, miasteczkach i wsiach, a także zobaczą, jak sam spędza wolny czas w internecie. W pozostałych spotach przedstawiona została natomiast rodzina, spędzająca wspólnie czas dzięki usłudze światłowodu.

Kampanię przygotował departament zarządzania marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare.

Na koniec czerwca br. T-Mobile miał 11,29 mln klientów, o 269 tys. więcej niż w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. Przychody operatora wyniosły 1,58 mld zł, co oznacza spadek o 2,3 proc.

Dołącz do dyskusji: T-Mobile promuje nielimitowany internet domowy od 40 zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl