„Tajemniczy składnik” z Joanną Koroniewską reklamuje Electrolux (wideo)
Electrolux rozpoczął jedną z największych w swojej historii kampanii wizerunkowo-produktowych. Pod hasłem „Tajemniczy składnik” zrealizuje szereg działań obejmujących telewizję, prasę, internet i punkty sprzedaży. Za kampanię, przygotowaną lokalnie w Polsce, odpowiadają należące do ZenithOptimedia Group agencje Newcast, Zenith, Performics i DriveR.
Głównym elementem kampanii jest stworzony dla Electrolux program telewizyjny „Tajemniczy składnik” w Polsacie. Program - prowadzony przez aktorkę Joannę Koroniewską - będzie emitowany we wtorki o godz. 21.35, tuż po programie „Hell’s Kitchen - Piekielna Kuchnia”. Sąsiedztwo programów jest nieprzypadkowe, uczestnicy „Hell’s Kitchen” korzystają bowiem ze sprzętu Electrolux, promowanego w ten sposób na zasadzie lokowania produktu.
Każdemu odcinkowi programu towarzyszą dodatkowe materiały wideo: „Uratuj to” pokazujący jak poradzić sobie, gdy w trakcie gotowania coś poszło nie tak, dodatkowy przepis oraz materiał o gościu danego odcinka. Można je obejrzeć na dedykowanym kanale YouTube gdzie znajdą się także pełne odcinki programu. Do obejrzenia tych materiałów będą zachęcać przygotowane przez Newcast spoty, emitowane na YouTube i wybranych witrynach kobiecych i lifestylowych.
W kampanii została wykorzystana również aplikacja gamifikacyjna „Tajemniczy składnik”, w której po zeskanowaniu odpowiedniego markera pojawiającego się podczas emisji programu użytkownik otrzyma dodatkowe punkty, możliwe do wymiany na nagrody.
Szeroko zakrojone aktywności w internecie obejmują także reklamy display (targetowane wokół tematów związanych z gotowaniem), działania efektywnościowe, aktywności w serwisach społecznościowych (Facebook, Instagram, Pinterest) i w blogosferze oraz reklamy w wyszukiwarce Google.
Reklamy prasowe pojawią się w tytułach kulinarnych, kobiecych i lifestylowych, w tym w magazynach przeznaczonych na tablety (m.in. Ego, IAM, Smaq, In). Ponadto prowadzona będzie komunikacja sprzedażowa w kanałach mobilnych, skierowana do osób odwiedzających sklepy RTV AGD, z przekazem w postaci notyfikacji graficznych prezentujących produkty Electrolux.
- Wraz z ZenithOptimedia Group rozwinęliśmy globalną koncepcję „Tajemniczego składnika” - przyprawy, kulinarnego tricku lub kuchennego sprzętu, dzięki któremu potrawy zyskują niezapomniany smak - tworząc zintegrowaną kampanię, pierwszą w całości wymyśloną, zaplanowaną i zrealizowaną lokalnie - podkreśla Katarzyna Holcman, marketing manager w Electrolux.
Za pomysł i realizację kampanii odpowiadają agencje Newcast (lokowanie produktów, działania w social media, aplikacja gamifikacyjna, aplikacja mobilna, przygotowanie spotów oraz kreacji internetowych i prasowych, współpraca z Telewizją Polsat i Grupą ATM), Zenith (koordynacja kampanii oraz planowanie i zakup mediów), Performics (SEM, działania efektywnościowe i zakup mediów w modelu AOD) oraz DriveR (badania). Producentem wykonawczym programu „Tajemniczy składnik” jest firma Jake Vision.
Dołącz do dyskusji: „Tajemniczy składnik” z Joanną Koroniewską reklamuje Electrolux (wideo)