Tanie bilety w nowej promocji Lufthansy
Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca nową promocję Lufthansy. Akcja pod hasłem "Bezcenne chwile - produkt Lufthansy" obejmuje prasę, radio i internet.
Rozpoczęta właśnie kampania Lufthansy reklamuje ofertę promocyjną, w której obniżone zostały ceny lotów do takich miast jak Bruksela, Frankfurt, Monachium, Londyn, Paryż i Rzym. Kreacja pod hasłem "Bezcenne chwile - produkt Lufthansy" ma charakter emocjonalny, pokazując parę symbolizującą pasażerów tych linii. Przekaz informuje również, że promocyjnych rezerwacji można dokonać zarówno telefonicznie, jak i internetowo.
Akcja reklamowa jest prowadzona w prasie (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Metro, Polityka, Newseek), radiu (RMF Classic, RMF FM, RMF Maxxx, Radio Zet, stacje regionalne) i internecie (m.in. onet.pl, wp.pl, gazeta.pl). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca października - przygotowała McCann-Erickson, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MindShare.
Dołącz do dyskusji: Tanie bilety w nowej promocji Lufthansy