SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tanie bilety w nowej promocji Lufthansy

Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca nową promocję Lufthansy. Akcja pod hasłem "Bezcenne chwile - produkt Lufthansy" obejmuje prasę, radio i internet.

Rozpoczęta właśnie kampania Lufthansy reklamuje ofertę promocyjną, w której obniżone zostały ceny lotów do takich miast jak Bruksela, Frankfurt, Monachium, Londyn, Paryż i Rzym. Kreacja pod hasłem "Bezcenne chwile - produkt Lufthansy" ma charakter emocjonalny, pokazując parę symbolizującą pasażerów tych linii. Przekaz informuje również, że promocyjnych rezerwacji można dokonać zarówno telefonicznie, jak i internetowo.

niemcyszwaby

Akcja reklamowa jest prowadzona w prasie (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Metro, Polityka, Newseek), radiu (RMF Classic, RMF FM, RMF Maxxx, Radio Zet, stacje regionalne) i internecie (m.in. onet.pl, wp.pl, gazeta.pl). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca października - przygotowała McCann-Erickson, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MindShare.

Dołącz do dyskusji: Tanie bilety w nowej promocji Lufthansy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl