TaoTao świętuje promocyjnie Chiński Nowy Rok
W internecie, radiu i punktach sprzedaży rozpoczęła się kampania promocyjna marki TaoTao związana z obchodami Chińskiego Nowego Roku. W ramach akcji prowadzone są konkursy dotyczące kultury Dalekiego Wschodu.
Rozpoczęta 19 stycznia kampania promocyjna marki TaoTao prezentuje obchody Chińskiego Nowego Roku i ogólnie kulturę Dalekiego Wschodu. W ramach akcji agencja interaktywna GoldenSubmarine uruchomiła pod adresem www.ChinskiNowyRok.pl stronę internetową, na której użytkownicy mogą poznać przepisy noworoczne, sprawdzić horoskopy dla swoich chińskich znaków zodiaku oraz wziąć udział w konkursie. Podobna zabawa prowadzona będzie do 23 stycznia na antenie Radia Zet. - Obserwujemy rosnące zainteresowanie Polaków kulturą Dalekiego Wschodu, więc w nasza akcja oprócz promocji marki TaoTao ma na celu przybliżenie tradycji tego regionu - uzasadnia Marek Rogoża, dyrektor marketingu w Tan Viet International.
Z kolei w punktach sprzedaży hurtowej i detalicznej zaplanowana do 29 marca akcja obejmuje materiały POS (wobblery, zawieszki na regały, cenówki, chorągiewki, ulotki) oraz degustacje wybranych produktów TaoTao.
Dołącz do dyskusji: TaoTao świętuje promocyjnie Chiński Nowy Rok