Agencja PanKowalski realizuje działania PR dla TCL Multimedia
Z początkiem kwietnia br. agencja PanKowalski rozpoczęła obsługę w zakresie public relations firmy TCL Multimedia Technology Holdings, producentem telewizorów.
Agencja PanKowalski wygrała przetarg przeprowadzony w pierwszym kwartale br. Będzie odpowiedzialna dla TCL Multimedia za implementację strategii komunikacji PR na polskim rynku, w tym za: prowadzenie biura prasowego, media relations i współpracę z influencerami.
- Agencja zaprezentowała kompleksową ofertę komunikacji PR, najlepiej odpowiadającą na nasz brief i dostosowaną do potrzeb polskiego rynku. Pozytywnie zaskoczyły nas propozycje niestandardowych rozwiązań w zakresie media relations oraz współpracy z blogosferą - podkreśla Roksana Klitkowska, marketing manager TCL.
Z ramienia agencji za działania dla TCL będzie odpowiedzialny zespół specjalistów kierowany przez PR directora Magdalenę Podlaską.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Dołącz do dyskusji: Agencja PanKowalski realizuje działania PR dla TCL Multimedia