„Tego jeszcze nie BYO” - Tymbark mango-mięta z kampanią reklamową
Ruszyła kampania reklamowa nowego napoju Tymbark (Maspex Wadowice) o smaku mango-mięta. Działania pod hasłem „Tego jeszcze nie BYO” przygotowały Bardzo i Starcom.
Napoje Mango-Mięta to tegoroczna nowość Tymbarku, sprzedawana w butelkach szklanych z popularnymi kapslami, a także w formatach 500 ml i 2 l. Marka promuje napój w nowej kampanii, odwołującej się do popularnego w internecie trendu "upominania" innych użytkowników, że jakiś trend wypadł już z mody.
Promocja oprócz spotów telewizyjnych, to także billboardy w przestrzeniach miejskich oraz działania digitalowe na Facebooku i Instagramie, a także współpraca z influencerami, m.in. na TikToku.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Bardzo, zakupem i planowaniem mediów Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Tego jeszcze nie BYO” - Tymbark mango-mięta z kampanią reklamową
jprdl...