Telewizja cyfrowa i internet promowane przez UPC
Sieć UPC Polska przygotowała jesienne kampanie reklamowe swoich dwóch usług - telewizji cyfrowej i dostępu do internetu. Obie akcje będą realizowane w sierpniu i we wrześniu.
Jesienna kampania telewizji cyfrowej będzie kontynuacją akcji informacyjnej, która ruszyła wiosną. Działania obejmą telewizję, w której emitowany będzie spot z motywem piratów. Reklama pokazywana będzie w stacjach TVN, TVN Siedem, TV 4, TVN Turbo, TVN Style, TVN 24, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat 2, Discovery Channel, Discovery Science, Discovery Civilisation, Animal Planet.
Dodatkowo akcja obejmie także prasę (reklamy pojawią się w pismach z programem telewizyjnym takich jak m.in. "Tele Tydzień", "Gazeta Telewizyjna", "Tele Magazyn", "Tele Świat", "Fakt TV", "To i Owo"), infoscreeny w warszawskim metrze (pojawi się na nich 10-sekundowy spot z animowanymi ikonkami) oraz mobilne billboardy przygotowane przez agencję Arip Next. Wszystkie rodzaje reklam użyte w tej kampanii będą zwracać uwagę odbiorców na główne funkcje telewizji cyfrowej.
W kampanii promującej szerokopasmowe usługi internetowe UPC Polska wykorzystana zostanie telewizja i internet. Fabularyzowany spot z motywem z Romea i Julii pojawi się na antenach TVN, TVN Siedem, TV4, TVN Turbo, TVN Style, TVN 24, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat 2, Discovery Channel, Discovery Science, Discovery Civilisation i Animal Planet. W internecie kampania ta będzie realizowana na stronach tvn24.pl i wrzuta.pl, a także w serwisach internetowych za pomocą bannerów (m.in. na Onet.pl)
Adaptację spotu telewizyjnego w obu kampaniach i layouty prasowe przygotowała agencja Draftfcb + Ad Fabrika, a za planowanie mediów odpowiedzialny był dom mediowy Media Vest.
Dołącz do dyskusji: Telewizja cyfrowa i internet promowane przez UPC