Thomson Reuters debiutuje z kampanią reklamową
W związku z fuzją i powstaniem nowej globalnej agencji informacyjnej, Thomson Reuters uruchomił kampanię reklamową.
Grupa, która powstała w wyniku połączenia brytyjskiego Reutera z kanadyjskim Thomsonem, zamieściła wielkoformatowe reklamy w czwartkowych wydaniach trzech największych międzynarodowych dzienników finansowych - informuje serwis Brand Republic.
Reklamy ukazały się na trzech stronach Financial Times i Wall Street Journal Europe oraz na jednej stronie International Herald Tribune. Nowy wizerunek Thomson Reuters uwzględnia nowe logo oraz slogan "Knowledge to act".
Początek kampanii nieprzypadkowo zbiegł się w czasie z pierwszym dniem notowań nowo powstałej agencji na giełdach W Londynie, Toronto i Nowym Jorku.
Po połączeniu, Thomson Reuters zatrudnia około 50 tysięcy pracowników w 93 krajach. Thomson zgodził się przejąć Reutera w maju zeszłego roku w ramach oferty w gotówce i akcjach, wyceniającej wartość 157-letniej agencji na 8,7 miliarda funtów.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Thomson Reuters debiutuje z kampanią reklamową